2008年2月6日

AMAZING GRACE

歌:不二周助(甲斐田ゆき)
專輯:BREATH
發售日:2004年2月29日



※英文歌詞

AMAZING GRACE

Amazing grace, how sweet the sound
That saved a soul like me
I once was lost, but now am found
Was blind, but now I see.

T'was grace that taught my heart to fear,
And grace my fears relieved;
How precious did that grace appear
The hour I first believed.

Through many dangers, toils and snares,
I have already come
T'was grace that brought me safe thus far,
And grace will lead me home

Amazing grace, how sweet the sound
That saved a soul like me
I once was lost, but now am found
Was blind, but now I see



※中文翻譯

驚喜恩典

驚喜恩典 其音多甜蜜
施下恩惠 至我這樣的靈魂
我曾迷失 但今重回正途
曾不見光明 但今以雙眼看這世界

神蹟教我心何謂恐懼
並解救我的恐懼
直至初次相信才能了解
神蹟多珍貴

雖有幾多危險
我已安然度過
神蹟保我以平安
並將引我入家門

驚喜恩典 此音多甜蜜
施下恩惠 至我這樣的靈魂
我曾迷失 但今重回正途
曾不見光明 但今以雙眼看這世界